КОМПРЕСОРНЕ ОБЛАДНАННЯ В УКРАЇНІ ВІД ВИРОБНИКА. ГАРАНТІЙНЕ І ПІСЛЯГАРАНТІЙНЕ СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
UA | RU
Меню

Поршневий компресор - це...

Поршневий компресор - це...
Відео: Поршневий компресор - це...
В наявності!
  • Опис
  • Відео
  • Відгуки

ВСТУП

-Що таке компресор?

Компресор - енергетична машина або пристрій для підвищення тиску (стиснення) і переміщення газоподібних речовин.

Компресори мають велику різноманітність конструкцій і типів, відрізняються по тиску і продуктивності, виду середовища, що стискається.

Ми займаємося виробництвом і постачанням повітряних компресорів, тому далі будемо говорити саме про них. Крім повітря компресори можуть стискати і перекачувати різні гази, рідини і тверді сипучі матеріали.

- Які бувають компресори?

За тиском компресори поділяють на такі групи:
- вакуум-компресори, газодувки - машини, які відсмоктують газ з простору з тиском нижче або вище атмосферного. Повітродувки і газодувки, подібно до вентиляторів, створюють потік газу, проте, забезпечуючи можливість досягнення надлишкового тиску від 10 до 100 кПа (0,1 ... 1 атм), в деяких спеціальних виконаннях - до 200 кПа (2 атм). У режимі всмоктування повітродувки можуть створювати розрідження, як правило, 10..50 кПа, в окремих випадках до 90 кПа і працювати як вакумний насос «низького вакуму»;
- компресори низького тиску, призначені для нагнітання газу при тиску від 0,15 до 1,2 МПа;
- компресори середнього тиску - від 1,2 до 10 МПа;
- компресори високого тиску - від 10 до 100 МПа.
- компресори надвисокого тиску, призначені для стиснення газу вище 100 МПа.

Ми виробляємо компресори низького і середнього тиску (до 15 атм або 1,5 Мпа).

За принципом роботи компресори бувають дуже різноманітні. Якщо опускати екзотичні види, то найчастіше використовуються компресори наступних типів:
- ПОРШНЕВІ
- Гвинтові
- Спіральні
- Кулачкові
- Шиберні
- Лопатеві

У нас представлені найбільш ходові з них: поршневі і гвинтові компресори. Далі поговоримо детальніше про поршневі компресори.


ГЛАВА 1. Загальний опис поршневих компресорів

Поршнева компресійна установка являє собою компресор об'ємної дії, оснащений поршневою системою стиснення. Даний тип компресорів став одним з перших застосовуватися на виробництвах. Зараз агрегати активно використовуються як в промисловому виробництві, так і в напівпромислових і побутових цілях.

Поршневий компресор стискає і подає повітря (або рідини, такі як масла, холодоагент та інше) під тиском. Поршневі компресори можна найчастіше побачити там, де виробництво пов'язано з високим тиском.

Основні елементи конструкції поршневого компресора представлені робочим циліндром, поршнем, клапанами (нагнітальним і всмоктувальним), які знаходяться в кришці циліндра. Необхідний тиск середовища в компресорі даного типу створюється за допомогою поступальних рухів поршня. Кривошипно-шатунний механізм в сукупності з колінчастим валом змушують поршень здійснювати зворотно-поступальні рухи.

Компресори даного типу можуть бути оснащені одним або декількома циліндрами, які розташовуються горизонтально / вертикально / V- / W-образно. Дані агрегати можуть бути одинарної дії або подвійної (якщо поршень працює обома сторонами), а також відрізнятися за типом стиснення: багатоступінчастим або одноступінчастим.

В обладнанні такого типу, як правило, передбачено автоматичне регулювання продуктивності, з метою забезпечити постійний рівень тиску в трубопроводі. Найпростіший спосіб регулювання це змінити частоту обертання валу компресора.

Поршневі компресорні установки відрізняються різноманітністю видів і на ринку представлені найрізноманітніші варіанти для будь-яких промислових потреб.

Існує безліч ситуацій, в яких поршневі компресори є оптимальним рішенням:

- потреба в компресорі невисокої продуктивності;
- великі перепади обсягів виробленого стиснутого повітря (поршневі компресори успішно справляються з такими ситуаціями);
- використання в складних умовах, таких як брудні роботи, підвищена вологість, перепади температури (при розфасовці цементу, на млинах, складах вугілля);
- стиснення агресивних газів;
- при нагнітанні високого рівня тиску поршневі агрегати працюють в конструкції, оснащеній як одним поршнем, так і в системі з двома і більше (до 40 атмосфер).

переваги:
- відносно недорогі
- нескладне технічне обслуговування (легко зрозуміти внутрішній механізм роботи)
- підходить для підвищеного тиску.
Недоліками є менший рівень економічності, більш часті поломки і гучність.


ГЛАВА 2. Принцип дії компресора поршневого типу

Принцип функціонування поршневої компресорної установки досить нескладний. Класична модель агрегату складається з корпусу (виконаного з чавуну), циліндра (розташованого горизонтально / вертикально / під нахилом), поршня чи поршнів, клапанів (всмоктуючого і нагнітального).

До складу компресорів поршневих входить робочий циліндр і поршень, клапани (всмоктуючий з нагнітальним), які знаходяться в кришці циліндра. Щоб передати зворотно-поступальний рух на поршні, в роботу підключається кривошипно-шатунний механізм з колінчастим валом.

Поршень зводить прямий привід кривошипно-шатунного механізму, і при зворотно-поступальних рухах стискає атмосферне повітря, а потім виштовхує його в область приєднаної магістральної лінії. Нижче наведена схема роботи поршневого компресора:

Один оберт валу приймається зазвичай за два ходи поршня. У кожному циліндрі при одному оберті вала встигає відбутися повний робочий цикл компресора. При ході поршня вниз у випарювачі (або всмоктувальному фільтрі) над поршневим простором утворюється розрідження, повітря через клапан всмоктуються в циліндр. При ході поршня вверх повітря стискається, тиск наростає. Всмоктуючий клапан закривається, стиснуте повітря виштовхується в конденсатор (ресівер) через нагнітальний клапан. Потім поршень змінює напрямок руху, нагнітальний клапан закривається, а компресор знову всмоктує свіже повітря. Весь робочий процес повторюється циклами знову і знову.

Вільний простір, що утворюється в порожнині циліндра при опусканні поршня, розряджає повітря. Утворений перепад тиску відкриває впускний клапан, який дозволяє повітрю увійти в камеру, де відбувається його стиснення. Після перетину поршнем точки повороту, що відповідає максимальному об'єму камери стиску, відбувається закриття впускного клапана, слідом за чим відбувається зростання тиску повітря.

Чим менше об'єм камери, тим більше тиск повітря. При досягненні заданих меж, відкривається нагнітальний клапан. Стиснене повітря залишає в цей момент порожнину камери.

З метою зниження зносу циліндрових стінок і поршня в вузол циліндра подають масло, що веде до погіршення якості повітря, що подається, до якого підмішуються дрібні частинки масла. Тому в разі використання технологією виробництва чистого повітря, необхідно встановити сепаратор для масла в лінії подачі. Сепаратор допомагає прибрати з повітряного потоку частинки масла.

Застосовувані на заводах і промислових підприємствах поршневі компресори не повинні працювати по одному, їх купують зазвичай по два. При нормальному робочому режимі один з них в резерві, може перебувати на технічному обслуговуванні або в ремонті, а другий, природно, буде служити в цілях свого промислового призначення.


ГЛАВА 3. Основні деталі і конструктивні особливості поршневих компресорів

Поршневі компресорні установки являють собою найбільш поширений вид устаткування, який здатний стискати повітря. Принцип роботи розглянутий вище. Для стиснення можливо використовувати обидві сторони поршня (так званий принцип подвійної дії). Двоступенева поршнева компресорна установка виробляє повітря з високими показниками якості і активно застосовується в виробничих процесах, де існують суворі вимоги до дотримання технологій. Однак, у нас таких компресорів немає, так як такі рішення досить габаритні і складні в ремонті. У наших поршневих компресорах використовується тільки одна сторона поршня, і діють вони по принципу, що продемонстровано на анімації вище.

Ключовими складовими конструкції поршневого компресора є поршень, циліндр, камера, колінчастий вал, кривошипно-шатунний механізм, клапани (впускний і випускний), а також привід (електричний, або не представлені у нас бензиновий та дизельний).

Конструкція даних компресорів є простою, ремонт і заміна запасних частин доступною. Проте, таке обладнання має потребу в регулярній профілактиці.

- Типи поршневих компресорів

В даний час на ринку представлена велика різноманітність модифікацій поршневих компресорів. Існує безліч моделей одноступеневих, багатоступеневих компресорів, одностороннього, двостороннього всмоктування, сальникових та безсальникових агрегатів та ін. Ряд поршневих компресорів необхідно змащувати мінеральними маслами, інші цього не потребують. Основні моделі поршневих компресорних установок можна класифікувати за типом приводу, рівнем кінцевого тиску, кількості ступенів стиснення і видом виконання.

Можна виділити наступні типи поршневих компресорів:

- одинарного (безкрейцкопфні) або подвійної дії (крейцкопфні, у нас не представлені);
- масляні і безмасляні (сухого тертя або сухого стиснення - у нас не представлені);
- горизонтальні, вертикальні, кутові по розташуванню циліндрів
- за кількістю ступенів стиснення - багатоступеневі, одноступеневі.
- з різною кількістю циліндрів.

За типом приводу компресори діляться на установки:
- з прямим - у нас не представлені;
- з ремінним приводом.

За рівнем тиску на виході поршневі компресори діляться на агрегати низького тиску (діапазон від 5 до 12 бар), середнього (діапазон від 2 до 100 бар) і високого (діапазон від 0 до 1000 бар). У нас є компресори забезпечують тиск до 15 бар.

За кількістю ступенів стиснення поршневі компресорні установки бувають багатоступеневими, двоступеневими і одноступеневими. У компресорах багатоступеневого стиснення важливо не допускати надмірного підвищення температури стиснення газу (не більше 180 ° С), так як існує небезпека вибуху і загоряння. Серед наших поршневих систем майже всі - одноступінчасті. Тільки СБ4 / Ф-500.LT100 і його модифікації - двоступеневі.

По виду виконання дані агрегати діляться на стаціонарні установки і мобільні (пересувні). Наші поршневі компресори мають можливість переміщатися завдяки своїм компактним розмірам і можливістю приєднання до них спеціальних коліс (не для всіх компресорів, перевіряйте комплектацію або уточнюйте у менеджера).

Матеріал корпусу поршневого блоку - чавун. У корпусі розташовані циліндр і картер. Колінчастий вал знаходиться в картері. Масло для змащення деталей заливають в нижню частину картера через спеціальний отвір. У підшипниках знаходяться корінні шийки колінчастого вала. Сальник служить як ущільнення шийки вала від витоку повітря. Маховик напресований на шийці вала. Обертання від електродвигуна здійснюється через ремінну передачу.

Поршневий компресор в розрізі – схематично

(Маховик = ШКІВ)

Шатун і поршень з'єднують поршневим пальцем. Рух поршня до крайнього положення циліндрів на значення 2-го радіусу кривошипа.

Ущільнення поршня: кільця. Повітря не потрапляє в картер.

Всмоктуючий і напірний клапан в камерах на голівці циліндра.

Призначення: перекривають отвори між камерою і циліндром.

Підключення випарника чи фільтрів паперових з всмоктуючим трубопроводом, конденсатор з нагнітальним трубопроводом.

По виду розташування в установці циліндрів поршневі компресори поділяють на вертикальні (у нас не представлені), горизонтальні (так само не представлені) і кутові.


 Вертикальне розташування поршнів

 V-подібне розташування поршнів

 W-подібне розташування поршнів

Кутове розміщення. Циліндри можуть розміщуватися в одних рядах вертикально, в інших - горизонтально. У цьому випадку мова про прямокутні компресори. Розташування циліндрів буває V-образним і W-образними (компресори бувають по розташуванню циліндрів відповідно V- і W-образними, як на схемах зверху).

У-подібне розташування циліндрів застосовується в наступних установках:
- компресори для повітря
- холодильні одноступінчасті (аміак або фреоне)
- холодильні двоступеневі (аміак)

Вертикальне розміщення. У вертикальних установок циліндри розташовані вертикально (такі у нас не представлені). Кількість циліндрів визначає область застосування компресора і тиску на нагнітанні.

На малюнку нижче представлений компресор подвійної дії. На рамі (матеріал: чавун, лита) зафіксовані циліндри в кілька рядів (в даному випадку в 2 ряди). Скільки рядів - стільки колін у колінчастого вала, розташованого на корінних підшипниках. По довжині колінвалу і відстані між циліндрами підбирають необхідну кількість підшипників. Привід від електродвигуна за допомогою муфти або клиноремінної передачі. Маховик - це напівмуфта на валу. Шків приводу змонтований на торцевій частині вала.

Клапани на всосі і нагнітанні - пластинчасті, автоматичні. Такі компресори можуть бути виготовлені з одного до чотирьох ступенів стиснення і мати одно- і дворядне виконання.

За схожою схемою побудований поршневий блок LT100, представлений у нас на сайті у вигляді окремого виробу (В розділі «Запчастини» - «Поршневі блоки»), або в складі компресорів СБ4 / Ф-500.LT100 різних модифікацій.

Вертикальний дворядний двоступеневий компресор


ГЛАВА 4. Типи, види і конструктивні особливості поршневих компресорів

Будь-який тип компресора або установки компресорної призначений для стиснення, подачі повітря (будь-якого газу) під тиском. Поршневим називається компресор, поршень якого робить зворотно-поступальні рухи, перебуваючи в циліндрі. У країнах СНД віддають перевагу поршневим компресорів, найбільш відомим серед машин, що мають продуктивність <100 куб. метрів в хвилину.

Відомі поршневі компресори наступних типів:

А. Коаксіальні поршневі компресори (прямого приводу - у нас не представлені)

Для коаксіальних компресорів характерно те, що муфта з'єднує колінвал з електричним приводом напряму, що не допускає втрат потужності внаслідок тертя. Конструктивне виконання даних компресорів досить компактне. Дані компресорні агрегати відрізняються методами змащування. Циліндро-поршневу групу безмасляних компресорів даного типу змащувати не треба. Стиснене повітря на виході подібних пристроїв не має масляних домішок. Апарати такого типу популярні в харчовій промисловості, фармацевтиці, медичних галузях.

У масляних коаксіальних компресорах застосовують мінеральну компресорну оливу як мастило. За рахунок цього у такого компресора досить високий ресурс. Коаксіальні компресори працюють в періодичному режимі, тобто 20 хвилин в роботі, 40 хвилин становить перерва. Робочий тиск дорівнює при цьому максимум восьми барам. Потужність двигуна дорівнює приблизно 2,25 кВт, продуктивність же може досягати 200 л / хв.
До основних переваг даних насосних пристроїв можна віднести малогабаритність, легкість, відносно низьку вартість. Коаксіальні компресори поділяються на безмасляні і масляні поршневі компресори.

1. Коаксіальні безмасляні компресори

Цей тип компресорів прийнятний для систем, в яких обов'язковою умовою є подача чистого повітря. У повітрі не повинно бути домішок масляної емульсії. Двигун для безмасляних компресорних пристроїв випускається з потужністю 1,1 кВт, вони оснащуються також ресиверами різного об'єму. Даний тип компресора має свої позитивними особливостями:
- невеликого розміру;
- нечасте обслуговування;
- транспортування і переміщення здійснюється в будь-якому положенні.

Від масляного компресорного пристрою безмасляний компресор відрізняється тим фактом, що повітря і олива в ньому «існують окремо». Додаткове очищення сприяє забезпеченню високої якості вихідного потоку. Безмасляні компресори поділяються, в свою чергу, на такі види:

- автомобільний безмасляний компресор являє собою компактний агрегат для підкачки шин. Зазвичай він не оснащується ресивером і працює від акумулятора.

- побутовий компресор, який застосовується для роботи з пневматичним інструментом, наприклад, із фарбопультами.

Безмасляні компресори поршневого конструктивного виконання є окремою категорією, здійснюючи, наприклад, високоякісне фарбування, досягаючи при цьому ідеально пофарбованої поверхні. При використанні осушувачів компактного типу, для яких параметр точки роси не повинен перевищувати 70 ° С, повністю видаляється волога зі стисненого повітря і виключається потрапляння її на поверхню, що фарбують за допомогою компресора.

Цей факт сприяє збільшенню корозійної стійкості матеріалів для лакофарбових покриттів. Більшість імпортних автомобілів і частина машин вітчизняних виробників фарбуються на заводах за допомогою безмасляних компресорів, що мають адсорбційні осушувачі.

Напівпрофесійний і професійний безмасляний компресор  використовується в майстернях, лабораторіях, виробничих цехах, в яких обов'язковою умовою є подача великого обсягу чистого повітря. Ці компресори популярні при використанні у фармацевтичній і харчовій промисловостях. Однак, вартість даного виду безмасляних компресорів цього класу вкрай висока.

2. Коаксіальні масляні компресори

В ресивер даного компресора, якщо він є, можна вмістити максимально 100 л повітря, а потужність двигуна дорівнює приблизно 1,1-1,8 кВт. У порівнянні з безмасляними компресорними апаратами, ресурс їх набагато вище. Крім того, безмасляним компресорам необхідно специфічне техобслуговування. Негативний фактор у компресорів цього типу несе в собі повітря, яке на виході містить масляну емульсію, а це вимагає дооснащення компресора фільтром-сепаратором. Масляні компресори, оснащені прямими приводами, знаходять широке застосування при виготовленні меблів, в автомобільному сервісі, а також при ремонтних роботах, пов'язаних з реконструкцією фасадів.

Б. Масляні компресори на ремінному приводі

Для ремінних компресорів характерно те, що ремінна передача з'єднує колінвал з електроприводом, що забезпечує високу продуктивність і тривалість експлуатації. Компресори даного типу можуть працювати по кілька годин з невеликими перервами (умовно 100 секунд працює - 60 остигає). В ресивер даного компресора, якщо він є, можна вмістити від 25 до максимально 500 л стисненого повітря, а потужність двигуна дорівнює приблизно 1,5-15 кВт. Завдяки ремінному приводу частоту обертання можна регулювати (за допомогою зміни діаметра ведучого шківа), залишаючись на тій же продуктивності. Продуктивність компресора може досягати 3000 л / хв., Робочий тиск досягає 16 бар, в деяких випадках доходить до 30 бар.

Дані компресори використовуються у випадках споживання великої кількості повітря, де немає жорстких вимог до чистоти і вологості стисненого повітря. Найчастіше застосовуються в будівництві, в шиномонтажних майстернях, на станціях технічного обслуговування і т.п. Позитивний момент полягає в швидкому стисненні повітря до необхідних значних параметрів. Надійна система охолодження (шків поршневого блоку оснащений лопатями, виступає не тільки для передачі кінетичної енергії від двигуна, але і для прямого охолодження блоку) запобігає надмірному перегріву і зносу компресорний квигун і поршневий блок. Це дозволяє використовувати двигун компресора в постійному (але не безперервному) режимі роботи.

На додаток до вище описаної класифікації компресорів згрупуємо поршневі компресори за певними ознаками.

1. відповідно до принципу функціонування компресори поділяються на компресори з циліндрами простої і подвійного дії. Диференціальними циліндрами укомплектовують тільки багатоступінчасті компресори;
2. за кількістю ступенів - з одним ступенем, двоступеневі, триступінчаті компресори і більш. Максимальне число ступенів в сучасніх компресорах, як правило, сім;
3. за кількістю циліндрових вузлів - одно-, дво-, трициліндрові і з великою кількістю циліндрів;
4. за кількістю рядів з розташованими циліндрами: однорядні, дворядні і багаторядні;
5. по розміщенню циліндрів в площині – кутові, вертикальні, горизонтальні компресори;
6. опозитні компресори: горизонтальні пристрої, оснащені поршнями, які здійснюють зустрічні рухи;
7. за типом охолодження: з водяним і повітряним. Водяним охолодженням комплектуються компресори, як правило, великий продуктивності;
8. по продуктивності - вакум-компресори, компресори малої, компресори середньої продуктивності і компресори великої продуктивності;
9. за кількістю поршнів: одне -, двох-і Трехпоршневой компресорні пристрої.

На сьогоднішній день для холодильних установок компресори поршневого типу залишаються найбільш прийнятними і поширеними типами компресорів. Вони також широко використовуються і в системах для кондиціонування повітря. Є такі види поршневих компресорів:

- Герметичні компресори поршневі. У даного типу компресорів двигун безпосередньо спарений з самим компресором, перебуваючи в одному запаяному сталевому корпусі, виготовленому з листової сталі. Потік всмоктуваного газу охолоджує електричний двигун.

- Напівгерметичні компресорні пристрої. Двигун безпосередньо з'єднаний з компресором, вони розміщені в чавунному корпусі, де є доступ для технічного обслуговування або для виконання ремонтних робіт. Електродвигун охолоджує усмоктуване повітря.

- Відкриті компресорні пристрої. Компресор розміщується безпосередньо в чавунному корпусі, з якого виходить вал для під'єднання до окремого двигуна. Такий компресор оснащується оглядовим віконцем для контролю рівня оливи, або електронним аналізатором рівня оливи.


ГЛАВА 5. Переваги і недоліки

Переваги:
- низька ціна;
- полегшене конструктивне виконання;
- ремонтопридатність і тривалий термін роботи після ремонту;
- збільшення працездатності за рахунок сервісного обслуговування через кожні 500 робочих годин;
- економічність;
- досить висока продуктивність;
- здатність підтримувати порівняно довго низьку продуктивність на одному рівні;
- порівняно легко функціонує в періодичному режимі, при частому включенні і виключенні агрегату.

Недоліки:
- поршневий компресор сильно шумить і вібрує під час роботи, для його розміщення необхідно окреме приміщення, оснащене міцним бетонним фундаментом;
- низька продуктивність (до 3,5 куб. М повітря в хвилину);
- обмежена область використання внаслідок низької якості стисненого повітря або низької продуктивності;
- висока енергетична витратність;
- часто здійснюється технічне обслуговування: максимальний інтервал між обслуговуванням становить 500 годин роботи;
- для проведення обслуговування або ремонту потрібно кілька фахівців.


ГЛАВА 6. ОБЛАСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ПОРШНЕВИХ КОМПРЕСОРІВ

Поршневі компресори активно використовуються в найрізноманітніших галузях промисловості, а також в побуті.
Поршневі компресорні станції працюють:
- на електростанціях;
- в сталеливарній і машинобудівній галузі;
- в текстильному виробництві;
- на військових об'єктах;
- в складі гідравлічних, пневматичних, холодильних і кріогенних систем;
- застосовуються для заправки балонів;
- для живлення верстатів з ЧПУ, в тому числі для лазерного різання;
- на СТО, шиномонтажних та інших сервісних станціях;
- для будівельного і малярного пневмоінструменту.

Поршневі компресори, призначені для приватного використання, по степені надійності практично не поступаються дорогим промисловим моделям. Даний тип обладнання застосовується для фарбування автомобілів, стін, піскострумної обробки деталей тощо. Безмасляні поршневі компресорні установки застосовують у випадках, коли стиснене повітря повинне відповідати високим стандартам якості.

Безмасляні компресори даного типу використовуються в медицині для заповнення балонів дихальних апаратів, де необхідно нагнітати чисте повітря без додаткових домішок (вологи, вуглеводнів, оливи і т.д.).


ГЛАВА 7. Принципова схема влаштування компресорної установки

"« У системі, що працює, кожна деталь грає ключову роль »"

Принципово будь-яка поршнева компресорна установка влаштована таким чином (на прикладі компресора СБ4 / С-100.LB30):

Основні вузли на схемі:
1. Ресивер
2. Поршневий блок
3. Електродвигун
4. Пресостат (реле тиску)
5. Редуктор з манометром
6. Зворотний клапан
7. Колесо
8. Гумова подушка

Далі поговоримо детальніше про кожен окремий вузол.

1) РЕСИВЕР

Ресивер (він же бак, балон, бочка, збірник повітря і т.д.) - сталева посудина, що працює під тиском, що вміщає і зберігає в собі стиснене повітря, а також масляний і водяний конденсат, що осідає на його внутрішніх стінках в процесі роботи компресора. Стандартно усіма світовими виробниками випускаються ресивери від 3 до 80000 літрів. На наші компресори, представлені на сайті, ми встановлюємо стандартні ресивери на 100, 200, 270 і 500 літрів. Так само виробляємо і окремо вертикальні ресивери ємністю 500 літрів.

ВИДИ РЕСИВЕРІВ І СХЕМА ЇХ ПІДКЛЮЧЕННЯ

Ресивери бувають горизонтальні і вертикальні.

Горизонтальний збірник повітря зазвичай входить до складу поршневого або гвинтового компресора.

Горизонтальні збірники повітря встановлюють для компактного розташування на ньому компресорного блоку і електродвигуна. Для потреб великих підприємств ресивери можуть досягати об’єму до 80 м3. Плюси горизонтальних ресиверів - їх стійкість і простота обслуговування.

Вертикальні збірники повітря можуть істотно заощадити площу на виробничому циклі, що в підсумку відб’ється і на вартості виробу. У нас так само представлені поршневі компресори, встановлені на вертикальних ресиверах. Варто пам'ятати, що компресор на вертикальному ресивері важче транспортувати, в порівнянні з компресором на горизонтальному ресивері.

На підприємстві зазвичай встановлюють кілька  вертикальних ресиверів, підключаючи їх послідовно або паралельно. Варіант паралельного розташування повітрозбірників має істотну перевагу: пропускна здатність системи стає дорівнювати сумі пропускних спроможностей всіх ресіверів в мережі. Крім того, можна в разі ремонту вимкнути один з ресиверів системи.

При послідовному розташуванні повітрозбірників в мережі пропускна здатність нижче, але кожен ресивер служить також своєрідним сепаратором, очищаючи повітря від надлишку вологи і масла. Проходячи через послідовно підключені збірники повітря, повітря багаторазово очищається від емульсії з вологи і масла, знижуючи навантаження на агрегати і продовжуючи термін їх служби.

Максимальна пропускна здатність системи з послідовним підключенням ресиверів дорівнює мінімальній пропускній здатності будь-якого ресивера всієї системи. На підприємствах зараз спостерігається тенденція уникати покупки ресиверів з великим об'ємом, встановлюючи певну кількість невеликих повітрозбірників (до 1 м3, частіше на 500л, зважаючи на зручність їх транспортування і розміщення). Установка таких ресиверів не контролюється державою.

ПРИСТРІЙ І ПРИЗНАЧЕННЯ РЕСИВЕРА

Ресивери оснащені запобіжним клапаном, призначеним для скидання газу при скачках тиску в мережі; вхідними та вихідними патрубками для підключення в мережу і проходження газу з ресивера; патрубком для зливу конденсату, манометром для контролю тиску всередині ємності.
Необхідність в установці ресивера обумовлена тим, що поршневий компресор в мережу стисненого повітря видає повітря порціями, це може бути причиною поломки або зниження якості продукції підприємства, т. я. практично всі види обладнання дуже чутливі до пульсацій стисненого повітря.

Ресивери призначені для придушення цих пульсацій при роботі компресорів. При згладжуванні коливань тиску стисненого повітря, робота компресора стає більш рівномірною, пусків двигуна стає менше. За час перебування повітря в ресивері його температура падає, утворюється конденсат, який час від часу необхідно зливати через зливний патрубок на нижньому боці ресивера.

Це ще одна функція ресивера - зберігання і охолодження стисненого повітря. Повітрозбірник виступає джерелом стисненого повітря при збільшенні його споживання за короткий проміжок часу, якщо виникли перебої в роботі компресора.

Важливо пам'ятати:

- Обсяг ресивера не визначає продуктивність компресора. Так само як бензобак не визначає ходові якості автомобіля.

- Періодично з ресивера потрібно зливати конденсат, і чим більше працює компресор - тим частіше (не менше разу на тиждень, бажано щоденно ПЕРЕД початком роботи)

- Підключати компресор в пневмосистему без ресивера, або з надлишком ресиверів категорично забороняється. У першому випадку неминуче заклинить головку компресора через те, що стиснене повітря в міру підвищення тиску буде ускладнювати роботу поршневого блоку. Так само в системі буде скупчуватися велика кількість конденсату, а вихідне з компресора повітря буде мати високу температуру. В іншому випадку компресор буде банально перегріватися в спробах заповнити величезний обсяг. А якщо в процесі набору повітря ще й споживання з мережі буде - компресор приречений на постійну роботу без перерви, що абсолютно неприпустимо. Так можуть працювати тільки гвинтові компресори, поршневим потрібен періодичний відпочинок. Щоб правильно підібрати додаткові ресивери для Вашого виробництва ми рекомендуємо ознайомитися зі статтею «ЯК ВИЗНАЧИТИ НЕОБХІДНИЙ ОБСЯГ ПОВІТРЯНОГО РЕСИВЕРА?»

2) ПОРШНЕВИЙ БЛОК

Про будову та принцип роботи поршневих блоків ви могли прочитати вище в статті.
Додатково хочемо звернути Вашу увагу на те, що важливо завжди правильно підбирати поршневі блоки до Ваших компресорів. Якщо ви хочете з тих чи інших причин замінити поршневий блок, то важливо врахувати, що вибираючи поршневий блок іншої моделі вам доведеться в той же час міняти і двигун на більш чи менш потужний, і зворотний клапан. Так що рекомендуємо при заміні поршневого блоку завжди купувати ту ж модель, що стояла раніше, або аналогічну по продуктивності від іншого виробника.

Особливу увагу хочемо звернути на впускні фільтри. Заводом стандартно поставляються невеликі поролонові або паперові фільтри. Вони швидко забиваються брудом і пилом та є тимчасовим або запасним рішенням. Ми рекомендуємо купувати великі відкриті паперові фільтри і приєднувати їх через спеціальні фланці. Можна використовувати так само і автомобільні фільтри, головне мати перехідний фланець. У нас на сайті ви зможете все це знайти у відповідному розділі «Запчастини» - «Фільтри повітряні».

Врахуйте, що поршневий блок в процесі роботи досить сильно гріється і йому необхідно забезпечити безперешкодний доступ до свіжого повітря. Шків на колінвалі компресорного блоку виконує подвійну функцію: передає зусилля двигуна на колінвал і через лопаті нагнітає потік повітря на поршневий блок, трохи охолоджуючи його. Подивіться всі рекомендації по установці і обслуговуванню компресорного блоку і компресора цілком в інструкціях, прикріплених до компресорів фізично, а також на їх відповідних сторінках на нашому сайті.

Додатково варто поговорити про компресорні оливи, використовувані в роботі поршневого блоку.

Олива для компресора допомагає знизити знос деталей, відводити тепло з установки, підвищити герметичність і прибирати невеликі частинки зносу. Не слід економити на даному виді мастильного матеріалу, так як ви можете втратити дороге обладнання.

Компресорні оливи - це мастильні матеріали з особливими технічними характеристиками (малою випаровуваністю, низькою схильністю до спінення та коксованості, самозаймання), які забезпечують коректну роботу і в рази подовжують термін служби повітряних компресорів, зменшують вибухо- і пожежонебезпеку виробництва.

За типом основи вони діляться на:
- мінеральні - найдешевші, застосовуються для мало і средньо нагружених пристроїв, що експлуатуються всередині приміщень;
- синтетичні - зберігають в'язкі властивості в широкому діапазоні температур і тисків, за рахунок чого забезпечують легкий пуск і найбільш тривалий термін експлуатації важконавантаженого обладнання, що працює на відкритому повітрі. Їх єдиним недоліком є високі початкові витрати;
- напівсинтетичні - при доступній ціні мають гарні в'язкісно-температурні характеристики, ефективно захищають змащувані поверхні від корозії і передчасного зносу.

Для поліпшення експлуатаційних властивостей мінеральних компресорних олив в їх склад вводять антиокислювальні, антикорозійні, протипінні, миючі та інші присадки.

Компресорна олива для поршневих компресорів контактує з гарячим повітрям, тому має мати високу стійкість до термоокислення і температуру займання не нижче + 350 ° С. Класи в'язкості - 100, 150 по ISO.

Використовувати моторну або дизельну оливу для поршневих компресорів небажано, але допустимо, в гвинтові ллється тільки спеціальне. Однак, лити моторну оливу в повітряний компресор може бути небезпечно - при тій же температурі спалаху, що і у компресорного, воно має більш низьку температуру займання.

Вирішуючи, яку оливу заливати в компресор під час дозаправки, врахуйте: при змішуванні легованої мінералки, напівсинтетики і синтетики різних виробників присадки можуть виявитися несумісними і випасти в осад.

З метою економії в механізми компресорних пристроїв з роздільною системою змащення можна заливати індустріальне масло.

Якщо використовувати для компресора з електричним двигуном мастило з в'язкістю вище рекомендованої, через коливання напруги в мережі можливі проблеми з його запуском.

При цілорічній експлуатації повітряного поршневого компресора в вуличних умовах доцільно замінити мінералку синтетикою (заливається тільки після ретельного промивання маслосистеми і заміни фільтрів).

Інформація про те, як часто робити заміну оливи в компресорі і як перевірити її рівень, міститься в сервісній книжці.

При роботі обладнання в важкому режимі періодичність зміни оливи скорочується. Оливу слід позапланово міняти коли вона каламутніє або змінює колір (білішає через потрапляння води, темнішає внаслідок сильного перегріву).

При заправці компресора необхідно точно дотримуватися інструкції - в маслосистему не повинні потрапити повітря, волога, пил.

Перед тим, як поміняти оливу в компресорі, потрібно видалити стару, залити в картер промивну рідину і включити на 10-15 хвилин.

Найефективніше змастити пари тертя допомагає лубрикатор (розпилювач оливи, що подає її у вигляді оливового туману).

Міняти оливу в повітряному поршневому компресорі обов'язково після перших 100 годин роботи, далі - в залежності від режиму навантаження і якості всмоктуваного повітря, але не рідше 1 разу на рік (бажано раз на 500 годин, якщо компресор працює не в лабораторно чистих умовах)

Після кожних 4000 годин експлуатації слід замінити не тільки оливу, а й поміняти масляний фільтр, фільтр-сепаратор, за необхідності - пас приводу.

Заміна оливи проводиться при постійному контролі рівня заповнення (повинен знаходитися між центральною і верхньої міткою оглядового вікна компресора).

Заправний обсяг оливи залежить від моделі пристрою і може становити від 150 мл до сотень літрів.

Скільки лити оливи в повітряний поршневий компресор?
Оптимально - на висоту рівня близько 2/3 оглядового скла: недолік змащення призводить до масляного голодування пристрою, що може призвести до його заклинювання, надлишок - до підвищеного виносу в систему, ризику гідроудару.

Чому піниться або викидає масло з компресора?
1. кидає масло через сапун при засміченні його отворів, забитому повітряному фільтрі, несправності впускних і / або випускних клапанів, знос циліндропоршневої групи (ЦПГ);

2. плюється маслом, якщо воно має низьку в'язкість або залито вище допустимого рівня, накопичується в ресівері (через несправність сепаратора, наприклад, або тому що відповідальний працівник не зливав конденсат з ресивера перед новою зміною);

3. жене масло в повітряну систему при зниженні пропускної спроможності повітряного фільтра або впускного патрубка, знос ЦПГ.

Якщо компресор погнав масло в ресивер, це можливо через переповнення картера, пошкодження оливоз’ємного кільця.


3) ЕЛЕКТРОДВИГУН

На поршневих компресорах встановлюються стандартні одно- та трифазні електродвигуни. Кріпляться до спеціальному майданчику на ресивері за допомогою стандартного кріплення типу «лапи». На валу двигуна розміщується шків для пасової передачі певного рекомендованого діаметра. Шків має один, два або кілька потічків, в залежності від специфікацій того чи іншого блоку. Шківи двигуна і блоку встановлюються співвісно, щоб мінімізувати прекоси і, тим самим, збільшити термін служби ременів і шківів, а також для підвищення ефективності передачі крутного моменту.

Важливо з певними блоками використовувати двигуни певної потужності, щоб уникнути перевитрати електроенергії або поломки поршневого блоку.

Особливу увагу хочемо звернути на діаметр мідного кабелю, яким компресор підключається до електромережі, і на правильний підбір автоматів виключення. Нижче наведемо таблицю з рекомендованими для кожного двигуна автоматами і кабелями, діаметри яких мінімально підходять під вимоги компресора.

(((Перетин кабелю і автомати на компресор)))

Врахуйте також і те, що довжина з'єднувального кабелю не повинна перевищувати 5-10 метрів. В іншому випадку опір буде збільшуватися в геометричній прогресії, а значить, компресор буде частіше аварійно зупинятися через втрату потужності в мережі. Щоб цього уникнути, ми рекомендуємо установити компресор якомога ближче до електрощитової, або використовувати кабелі з більш товстим перетином до автоматів компресора. Автомати бажано встановлювати для кожного окремого компресора свої, а не загальні на всю компресорну.


4) РЕЛЕ ТИСКУ (Пресостати)

Реле тиску компресора - це пристрій, який автоматично включає і вимикає електричний двигун компресора. Інші назви – телепресостат, моностат і пресостат.

Реле використовують в управлінні поршневим компресором, щоб зберігати в ресивері необхідний робочий тиск повітря, а так само давати поршневому блоку час для охолодження.

У кожному компресорі є повітряний ресивер. У ньому має підтримуватися певний тиск повітря. При його зменшенні нижче встановленого значення (значення пуску) слід включити мотор, щоб поповнити запас повітря. При надмірному тиску (значенні зупинки) подачу повітря слід припинити, щоб ємність не розірвало. Цим процесом і управляє реле тиску.

Важливо пам'ятати, що слід завжди витримувати дельту (різницю) тиску пуску-зупинки, і це різниця повинна бути НЕ МЕНШ 2х атмосфер.

Робоча система - це пружини різного рівня жорсткості, які реагують на зміну тиску. При роботі порівнюються сили деформації пружин і тиску стисненого повітря. При зміні тиску пружинний механізм почне працювати, а реле замикає або розмикає електроланцюг.

Наприклад, компресор розрахований на максимальний тиск в 10 атмосфер. Ресивер порожній. Ви запускаєте компресор, за кілька хвилин він накачує повністю ресивер, і при досягненні 10 атмосфер автоматично відключається. Це спрацював прессостат - досягнуто тиск зупинки. Далі ви підключаєте споживача стисненого повітря і робите необхідні маніпуляції. Тиск в ресівері поступово знижується, і при досягненні тиском 8 атмосфер прессостат автоматично включить компресор, і він знову накачає повітря до 10 атмосфер, і зупиниться. І так постійно, поки ви вручну не відключите в кінці робочого процесу компресор і не стравите все повітря з ресивера.

Так само на пресостати можна змінювати ці значення, знижуючи тиск зупинки до потрібного (наприклад з 10 до 8 атм) і знижуючи або підвищуючи тиск пуску (наприклад з 6 до 8, якщо тиск зупинки було 8 стало 10, або навпаки). Ви можете виставити будь-яку дельту тисків, але вона не повинна бути менше 2 атмосфер. В іншому випадку вашому компресора загрожують постійні перегріви і, як наслідок, вихід з ладу.

До пресостату кріпиться запобіжний клапан, який скидає з ресивера надлишковий тиск, у разі якщо він перевищує встановлену максимальну норму. Так само до Пресостати можуть кріпитися дополнітльние роз'єми для підключення ручного пневмоінструменту, манометри та інші додаткові коннектори.

Особливу увагу варто звернути на трубку, що сполучає прессостат зі зворотним клапаном. Після зупинки компресора по цій трубці стравливается залишковий тиск повітря, що залишилося в трубках між поршневим блоком і зворотним клапаном. Якщо це тиск не скинути, то при наступному запуску електродвигуна буде дуже складно прокрутити коленвал і вийти на штатні обороти. Це може привести до перегорання обмотки двигуна і виходу його з ладу, або до заклинювання деталей поршневого блоку. Будьте уважні і ні в якому разі цю трубку не видаляйте.

Пресостати можуть бути розраховані на роботу в мережах 220в і 380в, відповідно на 1 або 3 фази, все залежить від потужності електродвигуна.


5) РЕДУКТОР І МАНОМЕТР

Редуктор з манометром - невід'ємна частина компресора. Завдяки редуктору ви можете регулювати тиск повітря на виході з компресора. Так само на редукторі встановлені швидкорознімні з'єднання для підключення ручного пневмоінструменту.

Манометр необхідний для візуального контролю тиску повітря всередині ресивера, а так само ідентифікації витоку в пневмосети.

Редуктор з манометром може встановлюватися в окремий отвір на ресивері, як на схемі, або приєднуватися до пресостату, як на малюнку нижче.


6) ЗВОРОТНИЙ КЛАПАН

Зворотний клапан, який встановлюється на вхідному отворі ресивера компресорної установки, пропускає стиснене повітря тільки в одному напрямку - до ресивера. Таким чином, даний клапан запобігає повернення стисненого повітря, що знаходиться в ресивері або інших елементах пневмосистеми, назад в компресорну головку. Найбільш великий ризик повернення стисненого повітря з пневмосистеми у внутрішню частину компресора в моменти перерви в роботі пристрою (якщо нагнітальні клапани компресора нещільно прилягають до сідел), а також в момент його запуску в роботу.

Конструкцію типового компресорного клапана складають наступні елементи:

- латунний корпус;

- вхідний отвір, який закривається клапаном (щоб запобігти перекосу останнього в процесі його роботи, на ньому спеціально виконують напрямні ребра);

- гумове кільце;

- пружина, яка одягається на напрямні виступи клапана;

- пробка;

- ущільнювальні прокладки.

У корпусі зворотного клапана, крім отвору, яким він з'єднується з компресором, є ще один: до нього підключається трубка, що веде в клапан розвантаження компресора на пресостати. Призначення такого запобіжного клапана на компресорі полягає в тому, щоб не допустити перевищення допустимого тиску в робочій камері.

Принцип роботи зворотних компресорних клапанів полягає в наступному:

А) Стиснуте повітря, створюване компресором, надходить у вхідний отвір клапана.

Б) Під впливом тиску стисненого повітря стискається пружина, відкриваючи клапан і пропускаючи повітря в пневмосистему.

В) Після виключення компресора і падіння тиску повітря в робочій камері пружина розтискається і перекриває повітряну магістраль.

Якщо тиск повітря в робочій камері в той момент, коли компресор відключають, перевищує допустиме значення, спрацьовує клапан запобіжний, також встановлений на виході з пристрою. У конструкції розвантажувального або запобіжного клапана компресора використовується замикаючий елемент кулькового або шайбового типу, притискуваний до країв впускного отвору спеціальною пружиною. Якщо зусилля, що створюється на таку кульку стисненим повітрям перевищує те, на яке відрегульована пружина, клапан відкривається, за рахунок чого і здійснюється нормалізація тиску.

В процесі роботи шайба в зворотному клапані, виготовлена з вуглеплатику, може потріскатися або деформуватися, в зв'язку з чим почне втрачати свої притискні властивості і почне стравлювати повітря з ресивера. В такому випадку необхідно зворотний клапан полагодити або замінити.

Заміні так само підлягає зворотний клапан з деградованою пружиною, або іншими можливими неполадками.

Від працездатності і правильної установки зворотного клапана залежить коректність роботи компресорної установки, його довговічність і безвідмовність.


7 і 8) КОЛЕСО І РЕЗИНОВАЯ ПОДУШКОЮ

Колеса і гумові подушки служать для установки компресора на субстрат. Рекомендується встановлювати компресор на рівне чисте бетонну основу, щоб уникнути передачі вібрації роботи пристрою на довколишні предмети.

Колеса потрібні для полегшення транспортування невеликих компресорних установок. Як правило, колесами оснащуються ресивери об'ємом до 200 літрів і тільки горизонтальної орієнтації. Ресивери з колесами зазвичай мають кріплення для транспортировочной ручки, або ручка вже приварена до корпусу ресивера.

Гумові подушки встановлюються на абсолютно всі вертикальні, а так само великогабаритні горизонтальні компресори. Вони потрібні для гасіння вібрацій компресора і запобігання його саморазрущенія під впливом вібрації.

Якщо компресор жорстко закріпити анкерними болтами до бетонної підлоги, то вібрація від роботи електродвигуна і поршневого блоку не буде гаситися і буде повертатися назад, руйнуючи все з'єднання, приводячи до самораскручіванію гвинтів, руйнування підшипників, клонували і шатунів, що досить небажане явище. Крім того, вібрація передана бетонної підлоги буде і його руйнувати теж.

Використання демпферних подушок для установки поршневого компресора строго обов'язково. Навіть якщо жорстко не закріплюються компресор на підлозі і встановити його як є, без подушок, це все одно призведе до саморуйнування компресора. Крім того, він сильних вібрацій він буде «їздити» по приміщенню і може цим завдати шкоди працівникам або навколишнього обладнанню.


ІНШІ ДЕТАЛІ ПРОРШНЕВОГО КОМПРЕСОРА

Далі зупинимося докладніше на інших деталях, які впливають на роботу поршневого компресора.

Однією з найважливіших деталей в цьому пристрої є ремінь.

Ремінь забезпечує передачу кінетичної енергії обертання зі шківа двигуна на шків поршневого блоку, тобто саме завдяки ременю забезпечується функціонування поршневого компресора за прямим призначенням.

Ремені виготовляються з різних матеріалів і мають різну форму з виступаючими частинами-зачепами. Ці зачепи можуть пролягати як уздовж всього ременя, так і поперек. У компресорах найчастіше використовуються ремені з поздовжніми зачепами, так як в разі заклинювання поршневого блоку, або надлишкового тиску в ньому, такий ремінь зможе прослизнути по шківа і вбереже двигун від перегорання. Ремені з перпендикулярними зачепами не мають такого неочевидного переваги, при цьому вони забезпечують кращий зачіп, але меншу жорсткість на поздовжній розрив. Крім того, ремені різних компресорів можуть мати один, два або кілька потічків, залежить від потужності двигуна і ваги деталей поршневого блоку, які задіяні в процесі компресії повітря.

Ремені повинні бути натягнуті певним виробником чином. Як саме - зазначено в інструкції до кожного конкретного компресора. Для того, щоб перевірити натяг можна використовувати спеціальний динамометричний ключ або лінійку. Досвідчені майстри, що працюють з компресорами, можуть вручну визначити ступінь натягу ременя.

Натягується ремінь шляхом зміщення двигуна і поршневого блоку на настановної платформі відносно один одного. Чим далі вони будуть стояти один від одного, тим сильніше натягнеться ремінь. Не можна його перетягувати, інакше це буде пошкоджувати сам ремінь і шківи, а так само ускладнить роботу двигуна. Дотягне теж не можна, інакше ремінь буде частіше прослизати і знизить ефективність роботи компресора.

Наступним важливим елементом компресора є захисна решітка. Вона може бути замінена на захисний кожух, що захищає шківи і ремінь від зовнішнього впливу. Однак, кожух ускладнює контроль натягу ременя і не дозволить вчасно визначити знос або провисання ременя, деградацію шківів. Решітка позбавлена цих недоліків, однак вона може займати досить багато місця. Крім захисної функції решітка може і інші призначення. Наприклад, на неї за гачки можна вішати невеликий ручний пневмоінструмент, який використовується в повсякденній роботі. Крім того, решітка забезпечує достатню вентиляцію поршневому блоку і двигуну, не перешкоджаючи проходженню повітря крізь себе.

З поршневого блоку в ресивер стиснене повітря надходить по мідних трубках. Це дозволяє попередньо трохи охолодити повітря перед ресивером. На поршневому блоці, між головками поршнів, якщо їх декілька, трубка оснащується ребрами для кращого відведення тепла.


ПОРШНЕВИЙ КОМПРЕССОР. Рекомендації по експлуатації

Найперша і найголовніша рекомендація - завжди читати інструкцію, уважно її вивчити і чітко слідувати її букві протягом усього життя поршневого компресора. Це вбереже вас від непередбаченої поломки будь-якого елементу компресора, а значить, максимально продовжить йому життя. Не потрібно вигадувати велосипед або намагатися придушувати на матеріалах - в інструкції чітко вказано коли і які витратні матеріали потрібно замінювати, коли проводити ТО, обтискача гвинтів, очищення ресивера і т.д. І там же завжди вказані рекомендовані аналоги до тих запчастинах і расходникам, використовуваним в компресорі.

Не забувайте, що компресор - це величезний пилосос. І чим в більш чистому приміщенні він коштує - тим рідше потрібно міняти фільтри, масло, тим менше шанс передчасного виходу компресора з ладу. Якщо ж ваше виробництво таке, що ви не можете забезпечити компресора чисте окреме приміщення - участь чистку та заміну фільтрів і масла, не забувайте частіше проводити ТО.

Не забувайте, перед початком роботи компресора кожен день потрібно сліть конденсат з ресивера і перевірити рівень масла в поршневому блоці, оглянути все вузли, переконатися в тому, що компресор не зламаний і готовий прожити з Вами ще один день. В кінці зміни все тиск в пневмосети має бути скинуто до атмосферного щоб уникнути проривів трубопроводу або вибуху ресивера.

Важливо пам'ятати, що вічних речей не буває, і навіть метал з часом втомлюється.


Якщо з'явилися питання, відповіді на які ви не знайшли в інструкції або в цій статті - запитуйте у Вашого постачальника компресорного устаткування, а так само залишайте Ваші коментарі, побажання і відгуки тут, на нашому сайті. Будемо раді дати відповідь на Ваші питання.
 


Залиште Ваш відгук:




Інформація про доставку

Самовивіз: 1-2 дня з 8-30 до 17-00 години.

По Києву: 2-3 дня з 9-00 до 16-00 години.

По Україні: за тарифами: Нова Пошта, Делівері, САТ, Ін-тайм. Відправка 1-2 дня.


Способи оплати

Безготівковий розрахунок з ПДВ

Онлайн оплата через Приват24


Захист покупки

Офіційна гарантія від ЗАТ "РЕМЕЗА"

 

 

===УВАГА===


У замовленні, який будете залишати тут або на нашій е-пошті, уточнюйте Ваші реквізити і повне найменування бажаного компресора, або при замовленні запчастин - тип Вашого компресора (поршневий або гвинтовий), модель і рік випуску цілком (написана на сірому шильдику на ресивері у поршневих або на лівому боці корпусу у гвинтових компресорів) і список необхідних запчастин або витратних матеріалів.


Тоді ми в найкоротші терміни відправимо рахунок, підберемо всі необхідні Вам запчастини і після оплати відправимо будь-яким доступним способом.
Так Ви заощадите свій час і швидше отримаєте Ваше замовлення.

Дякуємо, що користуєтеся послугами компанії Летісс Компресор Україна - офіційним представником Білоруського заводу Remeza в Україні.

 

===УВАГА===